שופרסל מכריזה על הוזלה זמנית של 300 מוצרים

צבי טסלר No Comments on שופרסל מכריזה על הוזלה זמנית של 300 מוצרים

ענקית הקמעונאות שופרסל הודיעה על הוזלה של כ-20% ביחס ל-300 מוצרים למשך חצי שנה. רבים מהם מוצרים של החברה עצמה, שאת מחיריהם העלתה בשנה האחרונה

שופרסל צילום: פלאש 90
10:18
28.04.24
אבי יעקב No Comments on מי יככבו בקרוב במדורי ה'מאורסים'? בעוד שעות תוכלו לדעת

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שופרסל, קבוצת הקמעונאות הגדולה בישראל, הודיעה היום (ראשון) על מהלך משמעותי להוזלת מעל ל-300 המוצרים הפופולאריים בכל בית בישראל, בעשרות קטגוריות שונות ובשיעור של כ-20% בממוצע במחירם הקטלוגי בסניפי שופרסל דיל ובאתר שופרסל, כל זאת לתקופה של חצי שנה. חלק גדול מהמוצרים של שופרסל עצמה, שאת מחיריהם העלתה בשנה האחרונה.

לפי הודעת הרשת, היא תוזיל את מחירם של מעל ל-300 מוצרים במגוון קטגוריות בהן מוצרי מזון, חלב, ניקיון, פארם, משקאות, חטיפים, מזון לבעלי חיים ועוד.

במוצרי החלב צפויה הוזלה של גבינות, שמנות לבישול והקצפה, משקה שקדים ואורז, יוגורטים, מעדנים ועוד. במוצרי הפארם צפויה הוזלה במחירי המגבונים, החיתולים, מוצרי טיפוח הגוף והשיער, חומרי ניקוי לבית, מוצרי כביסה ועוד. במוצרי המזון והמשקאות צפויה הוזלה במחירי הפסטה והאטריות, דגני בוקר, בצקים, שימורים, מוצרים קפואים, מיצים, גלידות ועוד.

כזכור, בימים האחרונים אישרה החברה, לאחר מספר ימי מאבק מול יצרנית החלב, את העלאת מחירי מוצרי תנובה וכן את העלאת המחירים במוצרי מחלבות גד. כמו כן, החברה לא הביעה התנגדות פומבית לדרישת שטראוס להעלות את מחירי מוצריה.

אורי וטרמן, מנכ"ל קבוצת שופרסל מסר: "בחודשים האחרונים הובלנו בכל כוחנו את הניסיון לעצור, או לפחות לדחות את עליות המחירים שיזמו היבואנים וחלק מיצרני המזון הגדולים. שופרסל, כקבוצת קמעונאות, ישראלית ומחויבת לציבור, גיבשה בשבועות האחרונים רשימה של מאות המוצרים המועדפים על ידי הלקוחות שלנו והחלטנו להוריד את מחירם ולנעול אותם למשך חצי שנה. גם לאחר תקופה זו, נמשיך לעשות הכל, על מנת להמשיך להגן על הצרכן הישראלי ולספק לו מחיר הוגן ותחרותי. המאבק ביוקר המחייה הוא מאבק ארוך ומורכב שהוא לא רק שלנו כרשת קמעונאית. גם הספקים, ובוודאי הממשלה שתתגבש, יצטרכו לפעול בכדי לתת פתרונות ממשיים ליוקר המחייה בישראל".



0 תגובות